Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MsDot | użytkownik

imię i nazwiskoIza Kaczmarska adresSkarżysko-Kamienna zarejestrowany01.01.2008 @12:40:43 ostatnio na stronie17.03.2009 @10:04:28
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.fotolog.com/sacred_trinity Gadu-Gadu7755645
digarty34 komentarze1548 posty na forum3

komputer / sprzęt
Casio Exilim EX-Z5 + Statyw 125 cm + Zenit TTL + Nikon D60

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~IhHo    21.04.2008 @21:36:22
chyba tak. masz rację.
tłumaczy mnie tylko, że sama niewiem jak się zrobiło.
~IhHo    21.04.2008 @15:26:36
Ja tam się cieszę, że była taka mała.
Dzięki za ocenę.
~kuba1233    20.04.2008 @13:35:11
dziękuję
~wasuko3    20.04.2008 @10:42:20
dziekuje bardzo
~fest    20.04.2008 @00:41:55
o kidulthood, respect nie mam pojęcia dlaczego ten film nie jest doceniony na imdb i ma tragicznie niską notę
pozdro FFFF
_______
Ej Weź To Obejrz: http://ejweztobejrz.wordpress.com/
~lesnet    19.04.2008 @23:19:06
dzieki bardzo, chyba faktycznie moglem sie bardziej postarac
~aasiaa    19.04.2008 @21:29:43
kryminalistkaaa!

_______
'just trying to stay positive.'
+michalsiarek    19.04.2008 @20:45:09
Dzięki za odwiedziny :- )
~koffee    19.04.2008 @20:35:46
dziękuję serdecznie
~kuba1233    19.04.2008 @17:00:27
dzieki
+michalsiarek    19.04.2008 @16:43:40
Katedra Najświętszej Marii Panny w Antwerpii, juz znalazlem.
+michalsiarek    19.04.2008 @16:27:21
i w jakim mieście
+michalsiarek    19.04.2008 @16:27:12
Poswiecilem dla niej wyklad na temat obrazow Rubensa bodajze w tej wlasnie katedrze. Tylko ni cholery nie moge sobie przypomniec, pod czyim ona jest wezwaniem.
~GBabalicki    16.04.2008 @19:36:40
gdyby nie bylo zamierzone to bym wyprostowal i wykadrowal
Nawet kiedys chyba probowalm to wyprostowac i stwierdzilem ze lepiej tak jak zrobilem Wtedy jest bezplciowe, po prostu pinowa "pala" :P

Ale mile widziane sa sugestie
_______
Żeby tak mi się chciało jak mi się nie chce
~mmms    16.04.2008 @13:42:40
moze moze pozdrawiam ! :D
~dVinci    13.04.2008 @19:53:15
dzieki za opinie
_______
...:: Carpe diem ::...
~dimly    13.04.2008 @08:24:18
Dziękuję
_______
Zaakceptuj mój styl... Zaakceptuj mój świat! Nie oddam go nikomu! A ty wciąż zazdrosna jak małe dziecko o lalkę...
-leszekk    13.04.2008 @07:11:02
dzięki .pozdrawiam
~maro1976    13.04.2008 @06:47:49
Dzieki, ale nie dalo sie nic zrobic
~R0l3k    12.04.2008 @22:25:22
dzięki za komentarz
~MorningOfLife    12.04.2008 @22:18:05
dzięki bardzo za opinię
_______
Pnij się wysoko - Twoją metą niebo, Twoim celem gwiazdy!
~brzydkieoczy    12.04.2008 @22:14:19
dzięki
_______
'You lying bastards!'
-RandomHero    10.04.2008 @20:51:38
hehehe...
chyba tylko Ciebie! ;]
dziękuje! ^^
~aasiaa    08.04.2008 @17:21:30
oho, podpis dodalas, ze ja wykonalam.
no, ze tak powiem... rychlo w czas. :P


nalogowcu.
_______
'just trying to stay positive.'
~emoxmachine    07.04.2008 @17:19:49
wiem, wiem, paint robi swoje, dzięki.
_______
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt