Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MsDot | użytkownik

imię i nazwiskoIza Kaczmarska adresSkarżysko-Kamienna zarejestrowany01.01.2008 @12:40:43 ostatnio na stronie17.03.2009 @10:04:28
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.fotolog.com/sacred_trinity Gadu-Gadu7755645
digarty34 komentarze1548 posty na forum3

komputer / sprzęt
Casio Exilim EX-Z5 + Statyw 125 cm + Zenit TTL + Nikon D60

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Maaciek    27.05.2008 @18:01:40
nom i tam będzie jak masz filter i old photo czy jakoś tak
~Maaciek    27.05.2008 @17:45:49
photoscape nie photoshop :D
~Franka93    27.05.2008 @15:46:21
Wykorzystam twoje rady w przyszłości ;] dzięki ;*
_______
Nie dziękuj. Oceń
~kuba1233    27.05.2008 @11:23:18
gracias
~donwitto    26.05.2008 @21:18:19
Witam dzięki za odwiedziny.
Co do fotografii szkła - to wbrew pozorom nie jest tródne. Na początek wystarczy lampa błyskowa i biały rozpraszający materiał....
~Maaarek    26.05.2008 @21:12:10
ten cień ... zdaje sie ze drugi białas :P
_______
Lustrzanka - Bogaty dzieciak ma i nie potrafi wykorzystać , biedny pasjonat flaki wypruwa żeby na nią zarobić
~Maaciek    26.05.2008 @21:10:57
zainstaluj sobie photoscape i tam jest taki filtr:P
~DariusC    26.05.2008 @20:14:06
no ale z tym modelem,ma cos co do tego tematu pasuje,jest dobra !
_______
nobody
~Maaciek    25.05.2008 @15:42:25
ale to taka naturalna ramka
~Franka93    25.05.2008 @14:56:07
Aaaa... o to łazi xD nie zajarzyłam ;] Hehe ^^
_______
Nie dziękuj. Oceń
~Franka93    25.05.2008 @14:42:37
Lol dzięki za komenta Jakbym przycięła do kwadratu to za małe by chyba było ;]
_______
Nie dziękuj. Oceń
~Pawel182    25.05.2008 @14:25:52
a przy prawidłowym podglądzie ( na cały monitor) odnosi sie wrażenie ze jest sie równy tej mrówce- to jest dopiero niesamowite
~Pawel182    25.05.2008 @14:17:57
~Pawel182    25.05.2008 @14:16:21
dziękuje za ocenkę ;]
~Pawel182    25.05.2008 @14:15:33
no kurcze zerknij na Mrówkę czy nie jest piękna? mimo braku ostrości?
~Pawel182    25.05.2008 @14:14:34
wielkie dzięki,dzięki wielkie
~siekacz    24.05.2008 @23:08:49
ja sie nie oburzam mówie jak jest :P
_______
Nie dziękuj tylko odwdzięcz sie komentarzem
~Maaciek    24.05.2008 @21:14:15
dzięki:D
-RandomHero    24.05.2008 @21:06:28
odśwież na miniaturze! :D
~siekacz    24.05.2008 @16:01:51
wole miec szum niż 0 ostrosci tak jak u Ciebie
_______
Nie dziękuj tylko odwdzięcz sie komentarzem
~Barwinkaa    24.05.2008 @11:36:04
dziękuje
a co do drzewka to miałyśmy jakieś 3 minutki przerwy więc trzeba było się streszczać
ostatnio edytowane: 2008-05-24 11:36:31
_______
Rasta, znaczy być wolnym, śmiać się, bawić, kochać, szanować i ufać !
~lexy    24.05.2008 @09:54:14
mam filt polaryzacyjny i taki stary ruski zolty filtr czasami go nakladam,a niektore foty jeszcze tuninguje w photoshop. jak robie foty z tym zoltym filtrem to potem w photoshom usuwam zólte kolory i wychodzi np taka fota jak ta ostatnio - wygladajak z filtra IR
_______
Enjoy the silence...
~aasiaa    24.05.2008 @07:50:54
oj bedzie.

ale jeszcze czeka Cie ciezkie ognisko w sobote.
_______
'just trying to stay positive.'
~aasiaa    24.05.2008 @07:48:21
no wlasnie tez zapomnialam.


// w ogole do czego to doszlo... musimy gadac przez digart.
_______
'just trying to stay positive.'
~aasiaa    24.05.2008 @07:47:37
to bardzo mi przykro, ale sama jestes sobie winna. o! :D

ha, ja mam dla Ciebie tez niezwykle ciekawa informacje, ze mnie straaaasznie noga bolala w nocy.
_______
'just trying to stay positive.'
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt